Ye-ye wow-wow

Ojojoj, nu har det visst gått några dagar sedan sistens I see! Kanske vore dax för äna update??
Tror sist var Tisdag, so I begin at

Onsdag!
Dagen började med uppstigning ur den extremt sköna sängen vid kvart över gäsp sex. Första tanken, somna om, sjukanmäl dig! Men sedan, just det, bara 3 dagar kvar, sen jävlar är jag ledig! Så stärkt med denna tanke orkade jag bika mig upp till det kära arbetet och skrubba lite golv med tandborstar och hudlotion.
Kom hem, tog det lugnt och väntade på att min kära syster skulle sluta så att vi kunde ta oss ut till Tinnerö för en liten promenad i skog och mark (mer skog och högt gräs än mark dock). Drog oss tillbaka to her place och grillade lite körv med potatissallad till. En sak är säkert; Korv är underskattat!!
Kvällen slutade med en taxiresa hem med min kära systers kära sambo. Gött när man känner en taxichaufför :D Haha

Torsdag!
Nu bara två dagar kvar på jobbet, så whoops vad snabbt denna dagen gick (eller inte). Tog en jävla tid eftersom jag fick för mig att fylla på allt som behövdes. Bra tänkt Kristin!
På kvällen åkte jag, Lin och Gabby till Svartefors (tror jag det heter i alla fall :S) och badade. Kallt i vattnet precis at the beginning men blev varmare när man väl kommit i (okej jag vet, precis som det brukar vara!)

Fredag!
Yes du har så rätt så, att du vet vad jag ska skriva; Sista dagen på jobbet, så jävla skönt!!!
Dagen gick långsamt och snabbt. Skönt när man stod där vid skåpet och skulle byta om kan jag lova! Var dock inte helt i extas eftersom helgen var kvar, och att jag inte fick bortbytt Söndagen. Så fruktansvärt irriterande, bara för att man verkligen vill göra något, ska det alltid gå åt helvete och slutar med att man sitter där och är bitter över all skit! Hatar att folk aldrig kan ställa upp när man behöver det!!

Lördag!
Jobb, jobb, jobb. Ja jag vet, jag har inget liv, sluta tjöta om det nu!
Städade lägenheten (inte så värst noggrant, men städad är den ju i alla fall!), fixade iordning mig och var fortfarande bitter för kvällen som inte skulle bli av (Vikingafesten hemma i Lisch om du inte förstod det). Hängde dock med Malin ut (med målet Hg:s fatöppning), lite förfest, dra till Hg, stå i kö i 1,5 timme för käk, mellanfest, dra tillbaka, se en aslång kö som jag inte orkade stå i, så lilla Kristin drog sitt pick och pack och bikade hem istället. Ja den cykelturen tog jävligt snabbt, pinnade på som en liten vettvilling!

Söndag! (Aka Idag)
Jobb i 2,5 timme (ja du hörde rätt), var skit lite att göra på de avdelningar som var öppna och de resterande är ju som sagt sommarstängda. Kändes så värt att gå dit alltså, kanske tjänat en 150 kr. SÅ JÄVLA BRA!!
Tog min vackra hojj och pinnade hem, tog en underbar dusch (bort med all skit och gårdagskvällen), gjorde i ordning mig, packade för resan hem till Lisch, kollade på några avsnitt Heroes och begav mig sedan ut till das bus för vidare färd mot resecentrum. Skulle in på pressbyrån och handla lite färdkost, blev en aningens pinsamt då lilla Kristin inte kollat om hon hade pengar på kortet, så där stod jag knallröd i ansiktet och bara ville sjunka igenom golvet. Aja shit happens!
Resan tog ungefär 2,5 timme, hoppade av i Falköping istället för Skövde, kändes lite onödigt att åka ända dit när det är lika lång till Falköping! Så nu sitter jag här och filosoferar om allt och lite mer! Ser fram emot morgondagen, Måndax med Rådhusbrudsen, ska bli så jävla kul!! :D



VAD HAR VI DÅ LÄRT OSS DESSA DAGAR??
  • Korv är underskattat (Och billigt!)
  • Inte se fram emot en fest (Du blir bara besviken ändå)
  • Inte hoppas på att folk kan vara lite vänliga och ställa upp (Det lär aldrig hända)
  • Alltid kolla så att det finns pengar på kortet (Annars står du där som ett litet miffo)
  • En dusch dagen efter alkoholkonsumtion är jävligt gött (Vem vet vart du har varit?)


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0