Annars kan det kvitta

Fan vad härligt med onsdag igen!! Eller?? Vad är det för speciellt med en helt vanlig onsdag egentligen? Förutom att man kommit mitt i veckan och har kortare tid till helgen som kommer än helgen som var! Tja ingenting, men det e fortfarande jävligt gött att det snart är freeeedag:D
Har varit duktig och tvättat idag och påbörjat våren extremt roliga bok som ska vara klar till fredag, vilket jag kommit 1/4 i:S. Ska försöka komma lite längre senare. Sitter och har börjat om på one tree hill igen- konstigt va?? tror det typ är 9:e gången jag ser första säsongen, brukar aldirg orka kolla längre och sen börjar jag igen:P haha okej, jag vet, är kanske lite väl besatt:P Fick 5:e säsongen av den och 4:e av greys idag, så min samling är så full den kan vara:D
Tja vad har annars hänt, nja typ ingenting, får hoppas det händer ngt spännnade i helgen i alla fall, annars lär jag inte skriva på ett tag till:P



//wajjkalajj


Kommentarer
Postat av: amanda

hihi va söt du är:) läs på, jag har iten öppnat min bok än:/

2009-02-25 @ 20:42:14
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

hihi va söt du är:) läs på, jag har iten öppnat min bok än:/

2009-02-25 @ 20:42:21
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjärde säsongen av greys...gissa vem som uppskattar det :D

2009-02-26 @ 10:57:25
Postat av: amanda

hihi o domdör snygga läkarna, dr carev och han den andra ( fan heter han nu igen) han som ligger me hon syrianläkaren o sen grays lillasyster;)

2009-02-26 @ 13:05:44
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0