L.Y.D.

Fick plötsligt höra denna låt och var bara tvungen att ha den med eftersom den har hjälpt mig genom så himla mycket det senaste halvåret!

L.Y.D.
Neverstore

Tired of her friends back home,
waiting for good days to come,
living life after a map
She took of , she had enough, broken dreams were all there was
Now she's out there on her own I wonder where she's gone..

All lights out, the stars will guide us through our darkest times
Belive in yourself and

Live your dreams life's waiting for you,
Live your dreams life's waiting for you,
Live your dreams life's waiting for you,
Live your dreams life's waiting to begin

He's on the edge about to fall
lost his job he lost it all
will it always be this way...
He's thinking of when he was young
before all problems had begun
if he could somehow turn back time...
I wonder where he's gone..

Live your dreams life's waiting for you
live your dreams life's waiting for you
live your dreams life's waiting for you
live your dreams life's waiting to begin

(ah ah ah ah....)
Life's waiting to begin

Life's waiting to begin

Kommentarer
Postat av: amanda

det jag tänkte på va at varje gång jag blir "för seriös" med en kille oavsett hur galen jag är i han så fegar jag ut o allt förstörs eftersom jag tvekarr så mycket o aldrig kan satsa även fast jag vill så jag har bestämt att nästa gång jag blir seriös med någon ska jag "tvinga" mig själv att fortsätta hur rädd jag än är!:=)



tack gumman, men har ingen just nu , försöker ju komma över rädslan haha



jag har gissat att du har someone certain det tog slut me för itne så lägnesen som fortfarande gör ont? har jag förstått rätt? :(

2009-03-01 @ 18:37:06
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

tack gumman! om du vill prata ut om din USA rsa får du gärna göra det, jag lyssnar:) snälla jag har varit med om det mesta när det gäller killar så jag kan lungt relatera (tyvärr )



jag ska säga hur det är för mig- jag tror aldrig att någon gilalr mig lika mycket som jag gillar den personen, jag vågar aldrig satsa för jag är rädd att det iten kommer hålla o man får hjärtat krossat.

jag har förlorat riktigt bra killar på det tyvärr..:(

2009-03-01 @ 19:45:43
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

du är så söt gumman! mm du får prata om din usa rsa när du vill, jag har varit med om det mesta med kilalr (tyvärr) så jag kan relatera till mycket (tyvärr) så behöver du prata ut kan vi fixa det:)



mm ska jag säga mitt problem- jag tror aldrig att personen gillar mig lika mycket som jag gillar honom ( det är min största rädsla och det jag måste bearbeta) och jag är rädd att om jag ger mig in i ett förhållande med någon jag verkligen är galen i kommer det aldrig hålla och hjärtan krossas, fyfan



:(

2009-03-01 @ 19:49:13
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

nee va söt du är! tack! ne jag finns oxå ifall du behöver prata!:) mm den gränsen är itne den lättaste at korsa men fan nästa gång ska jag!:) hihi ja vi får skärpa oss haha;) vi ses immorn=p



2009-03-02 @ 17:56:02
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0