Tralalalalalalaaaaaa

ÄNTLIGEN klar med boken!! Fy fan vad härligt kan jag säga! Var rätt seg att komma igenom, hade drygt 300 sidor att läsa idag men det gick som smort, har dock suttit i sju timmar, men får skylla mig själv eftersom jag inte gjort saken tidigare. Har även under den tiden hunnit komma på lite frågor, skriva ner vad boken handlar om och även gjort lite funderingar till textanalysen, vilken vi ska göra i morgon! Första uppgiften med den nya gruppen (som vi ska vara med i 10 veckor) är lite nervös hur det ska gå, men dom verkar riktigt bra så antagligen är det väl jag som är minst smart i gruppen, as usual:P

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, har dock haft hand om Sasha, och var ute och lekte med henne ett tag och var klantig som vanlig och slog handen i ett träd när jag skulle kasta en pinne, SMART Kristin!! SMART!! Jag vet! Får hoppas den slutar göra ont snart, annars får jag väl in och kolla upp den! Typiskt eftersom armen just blivit bra efter avramlingen/överarbetet från helgen! Men men, huvudsaken är ju att man lever:P

Läste förresten en rätt bra sak på amandas blogg, stå för den du är! Gilla dig själv, bra sagt vännen!!:D Stort plus till dig!



Den extremt roliga boken jag lyckats traggla mig igenom:P



Ha en fortsatt bra dag! För nu ska jag vara seriös och städa!!

/Åkerbär

Kommentarer
Postat av: amanda

slog handen i träd:( jag är bara på 3 kapitlet haha!;)



lätt jag tar mc steamy, han e skithet oavsett ålder, haha föresten kan han inte va så gammal,,;)

2009-02-26 @ 21:35:15
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0