Igång igen

Så var alla helger över och man sitter här och bara tar det lugnt! Har haft min första lediga helg sedan jag började jobba, vilket var riktigt härligt! Skulle egentligen vart ledig fram till onsdag men ska hoppa in och jobba i morrn, tråkigt men behövs!

Nyår annars, var en vanlig nyårskväll. Nådde inte upp till förväntningarna som man hade, som vanligt. Fick världens huvudverk vid 12 slaget pajjade knät på vägen upp för masthuggsberget och sen när vi kom ner igen hade någon flyttat sandra och petras bil! MOGET! Härlig kväll va! Stack i alla fall ner på stan, kom in på Park Lane, som inte heller var över förväntningarna. Har hört att det ska va askul, och var det det?? ICKET!! men som sagt, man ska inte ha höga förväntningar på nyår, något man borde lärt sig från föregående år. Men det var i alla fall kul att busa med muppsarna lite granna:)

Tåget hem fick jag sitta bredvid värsta surkärringen som knappt ville flytta på sig så att jag kom in till MIN plats! Och sen att hon tog upp hela sitt säte och 1/3 av mitt brydde hon sig inte om. KÄRRING!

I går åkte jag, Ida och Christian till Örebro och badade med några utav deras kompisar. Var en trevlig dag, hade dock som vanligt för höga förväntningar på badstället, då man höärt att det ska vara riktigt bra, men det var det inte! Snarare farligt, med en as stark ström och så. Men då har man ju iaf provat det.
Okej jag vet hur det låter, negativ som bara den. Är lite besviken bara!

Idag däremot har det hittils (peppar peppar) vart en helt okej dag, var på tornby ovh köpte skor (okej jag vet,, behövde dom egentligen inte!)  och sen gick vi in en sväng på elgiganten och jag införskaffade mig en usb sladd till skrivaren, så nu är det bara att printa ut det man vill ha:P

Jahaja nu ska jag väl sluta för dagen, lägger ut lite snögga bilder från i torsdags nedanför:)
Ha det bra!

  




/Knubbsäl


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0