piratkväll

Oh yes! känn på den du! Pirater på högsta nivå, och framför allt om inte annat, pirets x 3:D Kvällen är laddad av höjdpunkter på högsta nivå. Får mig in på andra tankar, hört att det ska komma en pirates 4 och även 5 & 6?? ankan old me. What should I've done without that girl uh!?? Jepp I know, och vet ni vad hon berättade mer?? Robert Pattinson är med i filmen också.. kan det bli hetare oder not?? OH YES!! haha:D
Annars har dagen vart hellugn, städat, bokat tvättid (onsdag kul, not!) och typ inget mer:P Kollat på lite film, I know I am lazy.. Men vad ska man göra liksom! I morgon får bli en pluggdag, läsa in sig på lite positivism eller vad det nu hette.. Kan va bra att veta:S
Tja annars har det inte hänt ngt spännande.. Bara slappat och tagit det lugnt mest. Va med Ida och hjälpte henne hoppa igår.. var halvkul men åtminstone hade jag nåt att göra:P Kanske berättade det igår (om jag skrev:S) Minnet är lite borta sometimes.



Hepp ska nog dra mig nu!  Ha det kanonens:D
/Streetstrand

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0