hoppsantoppsan allt på en och samma gång

okej, kanske dax att uppdatera bloggen lite, har vart dålig på det ser jag, skärpning Kristin!

Tja så vad har hänt denna veckan då? Måndags var jag och Ida såpass duktiga att vi gick och köpte gymkort och tränade på kvällen. Ett steg i rätt riktnig! Var även hundvakt åt sasha hela dagen, eller tja till Ida slutat labba, vilket var runt 1 eller 3, minns inte riktigt. Uppdatering lite oftare kanske:S
Har inte jobbat alls på hela veckan! Riktigt gött får jag lov att erkänna! Beställde även böcker till skolan som börjar på tisdag! Lite nervöst är det allt!

Tisdagen hade jag Sasha igen, är så mysig den hunden asså! Världens sötaste:) hehe (Blir nog min syster glad om hon ser detta:P) Gick upp tidigt och tränade också förresten! Ännu ett steg i rätt riktning! Sedan åkte jag ut till stallet och longerade Chess. Gött att göra lite på dagarna:P Hämtade Ida och hade lite bakdag tills Christian kom hem och dom gick på bio. Då åkte jag tillbaka hit med Sasha och snacka med lite folk på msn och sen hämtade jag dom efter bion och kom hem igen.

Onsdag?? Hundvakt igen?? Jepp var jag! Sen gjorde jag inte så himla mycket mer. Var trött som fan och somnade klockan 6 BRA!? not! Missade handbollsträningen, mådde inte så bra, får dåligt samvete men får åka nästa vecka istället!

Igår var jag inte hundvakt för en gångs skull, var hemma, städade lägenheten lite granna och tvättade. Trodde inte det skulle gå så bra med dom vardagssysslorna när man bodde själv, men det gör det! Kors i taket, Kristin har blivit nästan duktig! Ojoj, borde mamma se:P haha
Sedan åkte jag iväg på hoppträning med Chess. Ida var sjuk, så hon skickade iväg mig och Christian själva. Men det var rätt kul i alla fall, även fast det gick sådär. Men som sagt, har ju knappt hoppat henne övehuvudtaget så med tanke på det gick det kanske rätt ok iaf! Att lasta hästskrället däremot gick inget bra alls, tur att vi fick hjälp annars hade vi väl stått där än idag!

Idag då, skjutsade Ida till labbet, hade hand om Sasha (ovanligt:P) hämtade Ida från labbet efter 2 timmar, hon mådde inte så bra idag heller. Sedan åkte vil hem till henne och fixade lite lunch, baguetter med skagenröra, mums. Med skumraketer som efterätt, var åratals sedan jag åt sådana. Göttgöttelligöttgött!
Kom hem, städade iordning lite mer i lägenheten, dvs dammsög, diskade och plockade iordning. Packade sedan lite grejer för min tripp till Växjö och Elin.  Ska bli riktigt kul! Så nu sitter jag här och väntar på att tåget ska gå, om typ 1 timme, ska åka ner till stationen om en halvtimme. Men tiden lär gå snabbt, som vanligt.

Hejhopp nu ska jag sluta skriva, får uppdatera om helgen när den är över:D
Ha det toppenfint

//Skumraket

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0