Almost midnight

Sitter så här på kvällningen och filosoferar, eller jaa.. slappar framför tv:n rättare sagt!

Kollade precis klart på filmen Rallybrudar, visserligen för att jag inte direkt är något fan av svenska filmer har denna trots allt en viss charm med all girlpower!




Jaa annars har denna dagen inte varit så händelserik, mest tagit det lugnt och laddat inför nästa vecka och Hultsfred.
Ska bli så jäkla kul säger jag bara, ser fram emot det som in i! Får hoppas det blir lika bra som förväntat bara, har ju den tendensen att bli en aningens urspårat när man har de förväntningarna.
Torsdag and The kIllers! Hell Ya!

Ha det underbart alla sköna människor där ute!

Kram

//Gurkmajonäs

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark gumman! ja vet exakt hur det är att vara nere i skiten! tro mig jag har varit extremt nere men man m¨ste ta sig i kragen o lösa det.. du kan iten låta det hemska som varit försöra det som är nu..

2009-07-02 @ 20:41:44
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0