Framåt, mitten eller tillbaka..!

Sitter och myser såhär på fredagskvällen, en bra bok, tända ljus och god mat, ja lite lov att skämma bort sig själv får man väl lov att göra! Känns som om allt börjar falla på plats lite mer nu, var väldigt avis på Ida och Christian som åkte hem till lilla Lisch en sväng över helgen. Hade vart rätt trevligt att träffa folket där men just nu känns det helt okej. Visst är det jävligt trök att jobba men det är helg och brukar gå snabbt, så det ska nog gå bra
Hopefully!


Snackade lite med min andra syster, som tar Trullsan med sig till Göteborg och ska försöka omplacera henne där. Känns som rätt beslut, kanske var det det som tyngde mig. Har haft svårt att ta det beslutet, om jag ska ha kvar henne eller inte. Man har ju fått känslor för henne, som en i familjen liksom, men känns elakt mot henne att hon ska få vara själv så fruktansvärt mycket utan annat sällskap, så nu ska hon få kompisar att leka med istället!
Kommer sakna dig min lilla sötnos som in i! :(



Näe, ska nog krypa till kojs så jag orkar med morgondagen!
Ha en fortsatt trevlig afton alla underbara människor där ute!
Kramkalas


// Gul banan

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0