Regn, Tvätt och Heeelg!!!

Sitter så här på lördag morgon och tar det lugnt, har gått upp skittidigt bara för att tvätta
--> PÅ EN LÖRDAG!!!
Jävligt stolt över mig själv får jag lov att erkänna!
Dock riktigt tråk att det regnar, började igår efter lunch och har hållit på till och från hela natten, plus åska igår eftermiddag. Helt sjukt, trodde aldrig det skulle sluta!

Som sagt, gick upp tidigt för att hinna tvätta, sedan kommer mor och far på besök en sväng och ska sedan åka ut till Linghem för Christians 25 års kalas.. ska bli trevligt! Och får säga ett stort grattis i efterskott! (Har ju iofs sagt grattis på riktigt också så, men en pluspoäng är aldrig fel! haha:D)

I morgon blir packning och förberedning inför veckan och Hultsfred, tror jag ska slå en liten pling till ankan bankan också. Har ju inte pratat med henne på typ två månader.. Shit tiden går snabbt, tycker inte det var så länge sedan hon drog.. helt sjukt! Snart är man väl gammal och grå också:S haha

Nee ska dra ner till tvättstugan nu, ha det gött!!
Puss o kram


//Lingonbanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det som e det tråkiga, att man kan åka ner så lätt igen men det positiva är att för varje gång man åker ner i skiten blir det lättare att ta sig upp igen! SJÄLVKLART FINNS JAG FÖR DIG! jag vet att du finns alltid gumman, du är en bra person i hjärtat så jag vet det:) absolut när du kommer hem ska vi ssse till att hitta på nåt:) äta glass o ragga på snygga killar i linköping ^^

2009-07-04 @ 17:01:54
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0