Sista dagen innan helgen...

Tänk... för en vecka sedan stod jag, just vid detta tillfället och väntade på att The Killers skulle komma upp på scen.. jävlar vad tiden går snabbt, känns som det var igår:S Saknar Hultsfred som fan, så jag bestämde mig för att hänga på Elin, Helene och co till Emmaboda också.. ekonomin för denna månaden ser inte direkt ljus ut, but what the hell, får leva på nudlar fram tills nästa lön..

Och i morgon klockan typ ett, har en hel vecka på jobbet gått, vilket innebär bara tre veckor kvar! Fick reda på att jag kom in  på lärarutbildningen i förrgår, yäij!! Så skolan börjar den 17:e augusti. Asbra! eftersom jag trodde att jag skulle sluta jobba veckan innan skolan började, så nu har jag en hel vecka ledigt dessförinnan :D
Blir en avslappnande vecka hemma i Lisch innan allvaret drar igång. Hördes ryktas om en rådhuset re-union, måndax! Ska bli riktigt jävla najs, saknar alla härliga personer på det stället som in i !!!!


BTW, Vill se vill se vill se.. någon som är sugen???




Nääe nu ska jag ta igen mig inför morgondagen! Ha det kanoners alla underbara människor där ute!

Pussokram

//colalightflaska

Kommentarer
Postat av: AMANDA AMANDA AMANDA

nudlaaar.. 3 pack 10 kr ;)

2009-07-21 @ 16:14:05
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0