sveeepskäl

Måndag, tisdag, onsdag, alla dagar bara sveeeeper förbi..

Och äntligen är det torsdag och Kristin är färdigpackad, som en orange packåsna med hönsfjädrar! Ska bli så jäkla kul att komma iväg i morgon alltså! Lite värt efter allt slit med att torka toaletter!
14.00 tåget direkt efter chobbet och är nere 16.20.
Längtar!

Idag har jag tagit en promenad men Sasha, från Johannelund till Ekholmen, vart en vända på systemet och promenixade tillbax igen. Myste med syster min and her puttegull (aka sambo Christian), käkade mat och kollade på american Idol. Riktigt trevlig eftermiddag, som även gick snabbt! Får hoppas sömnen kommer bättre än igår bara! Får kanske skylla mig själv om jag däckar vid fem (Ja på eftermiddagen!). Men aja, shit happens, inte mer med det!

Nope ska ta en dusch och sen preparda mig psykiskt inför morgondagens stress!
Ha det underbart och take care!
Pussokram

//Humlekex

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.....du är så snäll. Hälsningar Puttegull

2009-07-31 @ 12:39:12



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0