Tisdagen den tjugoförsta juli

Sitter här och filosoferar så här på tisdagskvällen. Har haft en rätt trevlig dag, började med uppstigning vid sex (skulle egentligen gått upp vid 5 men kände för en sovmorgon:P) Gick till jobbet, slet bakdelen av mig, gick hem och fixade iordning mig. Stack till Ida för att baka tårta, bakade den, slappade hos dem ett tag och sedan var det dax för litet födelsedagsfirande, så innan klockan slår tolv systerysters-
Grattis på födelsedagen mina söta systrar!

Hepp ska dra mig tillbaka nu! Ha det underbart!

/Smultronråg

Kommentarer
Postat av: grottman

tack gumman! men jag vill gå i D för många olika orsaker faktsikt.. + så e du nära där:) ja män, man kan iten leva med dom o itne utan dom , haha ;) ja fyfan jävla pengar :( säger bara tur för 3 pack nudlar =10 kr ;=)

2009-07-22 @ 12:08:11
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja hoppas oxå det bara är upprop i C, i want D.. i want D :) hihi självklart ska vi ses gumman hihi

2009-07-23 @ 12:13:53
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0