Yeeeesss!!

Har ÄNTLIGEN bokat klipptid, ska bli så jäkla gött att bli av med det sletna håret!!! Passar på att färga tillbaka det till min  "normala" färg också!! Får hoppas det blir bra bara!! Är såå trött på att ständigt se så jävla sleten ut!!!
Yes!!

Fick papper från skolan idag också, en massa saker att fixa innan man börjar, tydligen ska vi redan ut till skolorna vecka 38 och 39, för att prova på :S Inte LITE spännande alltså.. börjar bli lite nervös :S
Gaah

Jaa vad har annars hänt idag? Inte mycket, jobbat som vanligt, vilket inte direkt är såå jättekul.. en avdelning håller på att flytta, så allt är rörigt som in i där!! Haha kommer säkert komma till jobbet i morrn och få tillsägelse bara för att något var som det var.. hade vart rätt typiskt! Men får väl se det positivt, bara 14 dagar kvar!! :D

Nääe ska nog försöka hitta på något vettigt innan jag blir allt för sönderkörd! Kollade på Dirty Dancing igår förresten, fan vad jag älskar den filmen! Finns knappt någon bättre!
NOOPEEE!!!



Ha det superbra!!
Massa kramar

//ringotand

Kommentarer
Postat av: hejhoppgummisnopp

ååå d får skicka en bild på ditt hår sen när du klippt o färgat:) hihihi

2009-07-21 @ 16:12:02
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: chokladruta

haha jo förvirrande känslor e aldrig bra;) ja fick hem brev från LIU, jag ska tydligen till C-HUSET min första dag haha .. segt jag önskar jag får vara i D sen ! =p ja får tydligen inga pengar förrän 28 .e :( så efter de får ja komma till dig! <3

2009-07-21 @ 17:19:05
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0