Buller & Bång, student & all sång

Dags för lite up to date, Jeihoooo!!!!
Börjar bakifrån och går framåt, måndag med andra ord.

Gick upp skittidigt för att skjutsa papsen till jobbet, för att kunna ha tillgång til ett stycke bil, med andra ord ringde väckarklockan kvart i sex (fick sedan reda på att jag kunde ställt den kvart över sex- ILLA!)
Skjutsade in den gamle mannen, åkte hem, lade mig och sov igen, för att sedan gå upp runt tio för att göra iordning mig och träffa Kristin inne i stan. Var riktigt härligt, har ju som sagt inte träffat henne på flera månader. Så det var riktigt najs!
Åkte hem, stack ut och red med moster min, fick rida Beryllon, var lite spänannde, men det gick bra!

Tisdag var en sova länge dag, gick upp runt halv elva för att fixa mig och sedan ta das Auto till staden, hämta Elin och sedan dra vidare till metropolen Arentorp, hämta Anna och sedan dra in till den stora staden Vara för en fika. Var riktigt trevligt det med, har ju inte träffat dom på ett jävla tag heller, så det var riktigt najs!
Kom hem och slappa, som sagt man börjar få lite panik av att bara sitta hemma:S

Onsdag, aka idag har vart en heldag inne i stan, träffade Helene och Max vid tio, drog in till stan för en vända till systemet för lite champange till de väntande studenterna, alkohol till fredag samt lite blommor, även de till studenterna.
Skiljdes från Helene och Max, drog in en vända på rådhuset för att hälsa på, gick sedan till Elin, käkade lunch, drog fram på stan, hittade ett par skor som jag inte vet när jag ska använda, på scorett outlet, gick in på rörstrand och hittade en skitintressant bok om pompeji.. samt lite glasunderlägg, så det var riktigt trevligt!
Vi drog även en vända till den stora gågatan som går tvärs genom hela centrum där vi gick in i varenda affär, tog ungefär tio timmar! (okej dra bort nio och en halv!). Hittade dock inget intressant.
Gick sedan och fikade på rådhuset med Elin och John för att så småningom bli joinade av Helene. Gick hem till henne för att trixa med alla grejer vi skulle hänga på studenterna, för att sedan dra oss vidare till De La Gardie och försöka hitta dem, vilket var lättare sagt än gjort!
Trots svårigheterna lyckades vi bli av med våra påhängen, gick vidare till Elins bil för att hämta mina grejer. Tog farväl av henne som åkte hem och gick med Helene till Larssons för att träffa Emma och hade en riktigt trevlig stund där, med lite tjöt och skvaller!
Gick sedan ut för att kolla lite när de åkte runt torget, och blev nästan lite avundsjuk när man såg hur lyckliga dom var. Önskar nästan att man vore tillbaka på det stadiet, då man inte hade så mycket att tänka på som nu!

Jaa det var väl min dag i stora drag!
Ha en kanonkväll!
Pussokram

//Kaninkex

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0