It's nothing like home..

...or maybe it is!

Som vanligt har jag inte skrivit på ett par dagar och som vanligt har det inte hänt så mycket i mitt liv. Har som  sagt haft sommarlov mesta delen av veckan, slappat och njutit. Var på idas examen i fredags, hämtade först farmor på resecentrum och åkte hem till sis och umgicks innan det var dags att åka till själva uppropet. Kvällen blev mat och Walk the line med farmor. Älskar den filmen alltså, väldigt gripande! Var fyllechaffis på kvällen också.. eller jaa blev väl inte så sent, runt en elva, så det gick väl ann:)

Uppstigning tidigt på lördagen, åkte till Ida och käka frukost för att sätta sig i bilen och köra de tre timmarna till Lisch. Blev förstås ett stopp på vägen i Gränna för inhandling av polkagrisar, vad annars:P
Kom hem vid lunch , hjälpte sis och mor med förberedelser inför sis examensmottagning. På kvällen kom hela tjocka släkten, var trevligt, eller ja typ som det brukar vara, högljutt. Märker att man blir trött snabbare när man inte är lika van vid tonläget längre. Gick väl och lade mig runt ett eller något.

Idag har vart en slappardag och börjar redan få panik. Ska ju som sagt vara här hela veckan, sen får vi se när jag åker tillbaka till Linkan. Känns som söndag nu, men som sagt vi får se. Var i skövde en sväng med Ida och Christian, kom hem och vart svintrött, och gick och la mig och sov en sväng, riktigt gött. Och nu har jag bara slappat och kollat på film. Kollade på Min bäste väns bröllop, har inte sett hela filmen förut, blev dock lite besviken på slutet.. illa!

Ska till stan och träffa Kristin i morgon. Ska bli riktigt mysigt, har inte sett henne på ett jävla tag. Så det är vad jag ser fram emot för tillfället. Tyvärr får ni inte se några bilder från helgen, glömde kamerasladden i Linkan så det får bli när jag kommer hem igen!

Ha det underbart!
Pussokram

//Hundkex

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0