SOMMARLOV!!!

Så sitter man här, klockan 23.08 en måndagskväll i början av juni (den förste närmare bestämt) år 2009, och har SOMMARLOV!!
Pedagogikkursen är slut, inget jobb förräns om en månad, två dagar jobb (jobbehelg med andra ord), en vecka ledigt och sedan HULTSFRED!!! Längtar som fan och saknar mina bejbs som in i!


me and my bejbs, kullen-08

Ska hem till Lisch på lördag, ska bli riktigt najs, har inte vart där på ungefär 2,5 månad, så det ska bli riktigt trevligt att träffa allt folk faktiskt. Dock känner jag på mig att jag kommer skrika efter en vecka.. så får se hur länge jag stannar. Men najs ska det  bli i alla fall!


Rådhuset i Lisch, aka mitt gamla jobb.. saknar!

I morgon blir storstäd av lägenheten samt tvätta en jävla massa kläder.. kanske inte favoritsysselsättningen men väl behövt! Ska även träffa Hanna en stund på eftermiddagen, som åker hem på onsdag:( helt sjukt att alla åker hem, när man lärt känna någon försvinner de till en annan del av sverige..  Riktigt tråkigt! Ska även om det är fint väder åka ner till stångån och grilla med Hq & Co.. ska bli najs I think.. har dock hört att det ska regna och dant i morrn.. :(


stångån en solig! dag

Onsdag eventuell fest hos Malin som även hon åker iväg.. torsdag halvstädning eller ta de lugnt.. får se vad som behövs. Fredag har syster min examen, ska kolla på den och sedan på kvällen antagligen underhålla farmor, ska bli mysigt:) Lördag hemfärd till Lisch med två bakulla personer i baksätet! NAJS!!!


sis with sambo, aka bakisarna!



Så det är min vecka i stora drag!
(Ps. Beachvolleyn blev ett rätt fiasko! Räcker med att säga det:P)

Ha det toppenfint!
//Hallonpaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg:)

2009-06-04 @ 09:41:37
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0