Onsdag going on Torsdag...

Onsdag, Onsdag, Onsdag.. och jag har hela dagen trott det vart Torsdag.. helt sjukt!
Vaknade runt halv 12 av att Sofia ringde och väckte mig.. kanske var bra de, så jag inte hade sovit bort hela dagen.. sedan hängde jag med syster min och hoppade på Ekenäs, fick även jag hoppa lite terränghinder... Var lite läskigt får jag lov att erkänna, fesgalopperade som hon så fint döpte det i början, men gick bättre i slutet. Dock känner man sig jävligt liten där uppe alltså.. men det var trots allt rätt kul!! Hoppade ju inte så högt direkt:P hehe

Kom hem rätt sent, letade reda på tvättstugan och tvättade, väl behövt. Dock jävligt tråkigt, men duktigt gjort ändå, är oerhört stolt över mig ajälv alltså:P Måste dock städa i morrn, inte så kul men om farmor ska komma kanske det borde se någorlunda bra ut!

Igår var jag först ute och red chess, var riktigt kul, hon skötte sig riktig bra.. synd bara att det regnade, blir inte riktigt lika kul då;( Kom hem, fixade iordning lite i lägenheten, mötte Hanna och sa Hej då typ, Känns så tråkigt att hon flyttar får jag säga! En så härlig tjej alltså!! Men får allt se till att träffas i sommar någon gång ändå:)
Tog bussen till lambohov och käkade lite mat hos Rebecca, en trevlig kväll, åkte med sista bussen vid elva, tjötade med helene hela vägen hem, loggade in på msn och fortsatte där. jobbigt när man inte kan  sova! Kom nog inte i säng förräns halv två eller ngt.. Kanske därför jag vart så trött idag:S Smart Kristin!! Haha




okej det är inte jag, men jag hoppade det hindret iaf, och på samma häst, 2 av 3 rätt:P haha


Näe ska nog försöka ta igen den förlorade sömnen nu!
Ha det bra!

//Knallrosa

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh sötnöt fär, hade du tänkt få mig sentimental, för då lyckades du allt :p

Känns jättekonstigt att vara hemma men det är så mycket jag måste fixa och kaos när packningen är utspridd så det känns som jag bara är hemma på snabbvisit :) Och självklart måste vi fixa liseberg!! Kramar!!!

2009-06-04 @ 08:05:20
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0