dra på trissor.. eller hissor??

Tjopplahoppla!
Så var ännu en majsig dag över, 22.55 rättare sagt, så om en timme och 5 minuter är det officielt fredag!
Så vad har hänt för lilla mich denna dagen då?

Skola från klockan tio, höll på med arbetet till och från. Går väl framåt i alla fall men känns ändå inte helt hundra, har en massa fakta men har svårt att knyta samman hela skiten. Satt väl där med Malin och Linus till klockan var runt halv fyra och bestämde mig då för hemfärd eftersom datorn var hemma och jag inte kunde göra mer! Inte för att jag gjort så mycket innan, men ändå:P Fick under tiden i skolan även reda på att jag fick LÄGENHETEN jag var och kollade på i måndags förra veckan. It made  my day so far!:D

Som sagt kom hem, försökte hitta lite kopplingar mellan perspektiv och fotboll, rätt svårt som sagt! hittade EN grej! bra Kristin!:P Tog det lite lugnt sen och kollade på One Tree Hill, för er som inte vet det redan är jag besatt som fan och har kollat om hela serien, är nu på säsong fem, episod fem..tror jag iaf! Låter bra i vilket fall:P haha

Åkte på hoppträning med Chess vid sju, telefonen ringer precis innan jag ska åka och blir lite försenad för att hämta dragbilen, som sedan behövde tankas. Hittade ingen pump som fungerar och när jag väl gjorde det så fick jag inte loss tanklocket från tanken, stod väl där i en fem till tio minuter helt lost. När jag sedan fått i några liter bensin och ska gå in för att betala var ju så klart kön megalång och jäkligt seg!
Bådade inget gott för träningen. Kom till stallet och gissa vad som då krånglar om inte transporten då jag inte fick på den ordentligt. Så runt en tjugo- tjugofem minuter försenad till vad jag egentligen planerat, kunde jag göra iordning hästen, men resten gick över förväntningarna. Träningen gick riktigt bra! Så det var skitkul det i alla fall!

Så sammanfattning av denna torsdag? Börjar Bra, blir mindre bra och sen bra igen! så BRA!!!:D ellert jaa typ;) haha
Hepp ska dra mig mot das Bett (eller das Bed om man gör lite tengelsa)

Ha det toppenbra!
// ûberenergisk tungviktare

Kommentarer
Postat av: Anonym

berenergisk ä itne ordet.. oj oj kristin allfixare;)

2009-03-24 @ 10:10:57
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj hahaha felstavning som fan känner jag hahaha;) hunnybunny har det bra, tandslipning som vanligt:( lycka till på redovisningen immorn! jag hör av mig till dig ikväll om fredag:) pusss

2009-03-25 @ 11:54:24
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj hahaha felstavning som fan känner jag hahaha;) hunnybunny har det bra, tandslipning som vanligt:( lycka till på redovisningen immorn! jag hör av mig till dig ikväll om fredag:) pusss

2009-03-25 @ 11:54:24
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj hahaha felstavning som fan känner jag hahaha;) hunnybunny har det bra, tandslipning som vanligt:( lycka till på redovisningen immorn! jag hör av mig till dig ikväll om fredag:) pusss

2009-03-25 @ 11:54:24
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

hihi läs mitt inlägg, hihi skrev om dig hihi(A)

2009-03-27 @ 12:09:52
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj mit inlägg publicerades viss aldrig:(

2009-03-27 @ 14:00:42
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0