En hittils riktigt trevlig helg!

Lördag idag då och sitter och är trött som bara den, eller typ i alla fall!

Hade först seminare och eximination av delkurs 2 i torsdags, åkte ner på stan med Malin och hennes kompis Memmo för att leta kläder till kvällens kravall, DÖMD! Pirat tema, hittade lite grejer, en kjol och lite halsband och grejer.Käkade mat på en grekisk restaurang, svingott! Love it:D

Sedan hade vi utbildning med jobbet, en och en halv timmes föreläsning på vad olika bakterier heter! JÄTTEINTRESSANT! Verkligen:P NOT! haha

Åkte hem, slappade och började göra mig iordning för kvällen. Drog till Malin runt sju, där vi gjorde iordning vår piratförklädnad! Blev skitsnygga! Eller jaa..  Jag låter korten tala för sig själv:P Började förfesten och drog till Memmo där the real förfest började. Kommer dit och träffar på chalmerssnubbarna som bor hos dem och fick världens chock då jag ser min gamla klasskompis från högstadiet. Vilken chans fanns det att träffa på honom där liksom? Haha aa världen är bra liten alltså! Började festa och hade riktigt najs! Drog till korallen och fortsatte det där. Hade skitkul! Så tack Malin för en underbar kväll!!:D

  

 


Kom hem vid 4 på natten och däcka direkt, vaknade vid åtta då syster min ringer på dörren med en galen hund. Somnar om och vaknar igen vid tio. Mår inget vidare men är tvungen att åka och hämta bilen i ryd. Får skjuts av min systers käre pojkvänn, härligt att slippa ta bussen!:D Tack Christian!

Åker direkt till Pizzerian och köper bakismat med cola! Mums!
Kommer hem, slappar framför gamla barndomsminnena, lejonkungen och pochahontas! riktigt mysigt:D Fixar iordning mig och drar dom 30 min till Norrköping och Amanda för film/myskväll. Sitter hemma hos henne och hänger och försöker fixa ihop alltihopa, vilket inte visar sig vara allt för lätt. Det slutar med att vi drar ner till stan och myser med två cola! Bra jobbat på en fredagkväll!

Senare kommer Amandas kompis Erik, vilket visar sig vara en trevlig prick! Vi eller jaa dom, försöker än en gång styra upp det hela, vilket inte går så det slutar med en bilfärd runt norrköping runt halv ett på natten och resulterar i en färd till till Erik i kolmården, eller tjaa någonstans i närheten. Och klockan är runt ett! Så sätter vi på kopps och har det riktigt trevligt! Så tack Amanda och Erik för en jättetrevlig kväll:D

Så det var väl i princip min helg hittils! Ska tävla för första gången på typ tre år i morgon, 80 cm stilhoppning. Slutar antagligen med att jag ramlar huvudstupa över ett hinder. Men det ska bli kul!

Ha det toppennbra!

/ Lingonpaj


Kommentarer
Postat av: amandapandapäronpuff

hihi du glömde nämna bilfärden mitt i natten från kolmården hemåt hahaa;) tack gumman det va supermysigt att du kom

2009-03-29 @ 21:25:41
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0