Majoriteten av ett

Tjaaaa!! Har vart dålig på att skriva som vanligt ser jag:P Har lite att komma med iaf!

Var på hoppträning med Chess precis! Och det gick superbra! Var riktigt roligt om jag får lov att erkänna!!! Får bara hoppas att det går lika bra nästa vecka också!
Skjutsade även Ida och Christian till Arlanda idag! Uppstigning vid 3 i natt! Jihooo!! fast sov mestadelen av resan upp, taxichauffören fick köra dit, annars hade vi nog åkt i diket!!!

Ska även hem till lisch i helgen! Kommer blir svinkul om jag känner tjejerna rätt! Utgång med ankan, clara och elin i morgon! Blir nästan summer-08 re-union! ASKUL!!!!:D Sen lunch med Johanna på lördagen och på kvällen någon aktivittet med Helene och the girls! Kommer bli trevligt tror jag! Bara det blir något nu! Söndagen är inte planerat alls, så den är öppen för förslag!!! Sen hemfärd på måndag!!!
Kommer bli en skönt helg, roligt att träffa alla igen:D

Uppdatering sker efter helgen!!
Ha det supertoppen!!
Kram

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0