While the train are taking off...

Tänker på allt som hänt den sista tiden och försöker få ett samband mellan alla händelser. Kanske är det "the destiny" att allting händer, kanske är det just det som gör att saker och ting blir som det blir. Misslyckas man med en sak kanske det leder till att en annan sak händer, en bra sak.

Jag menar, hade jag fortfarande vart i USA hade jag aldrig flyttat till Linkan, hade jag inte flyttat till Linkan hade jag aldrig börjat på kursen, hade jag aldrig börjat på kursen hade jag aldrig träffat de personer jag träffat.

Så vad är det egentligen som gör att allting händer? Har min framtid något särskilt mål eller är det händelserna som gör målet? Vem är det som bestämmer att jag ska må bra, vara lycklig? Är det "the destiny" eller är det jag själv?

Ska jag vara ärlig har jag inget bra svar på den frågan, tror egentligen inte att någon har, men om du har ett, så motbevisa det! Snälla!


Kommentarer
Postat av: amaäända

så sjukt gumman att jag tänker EXAKT likandant!

2009-03-30 @ 22:34:38
Postat av: amaäända

så sjukt gumman att jag tänker EXAKT likandant!

2009-03-30 @ 22:34:43
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0