Garnfilt

Okej, vet inte riktigt åt vilket håll man borde titta, om det är upp eller ner.
Kanske kan det vara fram eller bak, men jag tror mer på det ovannämnda.

Har kommit på att det går ganska snabbt att cykla mellan Ryd och Gottan, nästan som en uppenbarelse. Ganska kul eftersom jag i typ tre månader har tyckt att det vart skitlångt! Halleluja!

Ganska konstig dag idag om jag får säga det själv, vet inte riktigt vart jag har mig själv.. i ena stunden är jag hemma medan i nästa stund är helt borta. Jobbigt när inte hjärnan fungerar som den borde..

Näe, ska sluta svammla och gå till sängen, gör nog större nytta där än här!

/Krabbfötter

Kommentarer
Postat av: :D

världens sötaste kriiiiin <3 hur mår du gumman

2009-11-11 @ 10:16:57
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0