Halvhelg

Oj jävlar vad tiden går snabbt. Kändes som om det typ var måndag igår.. i alla fall..
kanske en uppdatering på sin plats? Gjorde en igår men den försvann..
Typiskt!
(Okej, kanske inte så smart att trycka på logga ut istället för spara, men det håller vi tyst om!)

Torsdag då..
Hade redovisning på examinationsmomentet i visuell kommunikation.. som för övrigt kändes helt onödigt värdelöst och allmänt tråkigt! Gick väl helt okej, förstår ju som sagt inte riktigt läraren eftersom han inte verkar ha alla hästar hemma.. men men.. kändes relativt okej i alla fall..

Overallsinvigning och kravall på kvällen.. förfestade med Elin och Cissi, hade det allmänt flumnajs.. som vanligt! Drog till invigningen, kände dock inte för att kasta oss i lera med typ (nästan) minusgrader, så vi lallade omkring och tjöta med folk istället.. var riktigt najs!
Drog vidare till Emil på mellanfest och sedan vidare till Schlaget. Hängde med Johan typ hela kvällen där och hade skitkul. Blev dock en aningens trött lite senare och drog hem relativt tidigt (eller jaa.. typ två)..
Men som sagt, riktigt najs kväll!

Igår var jag och min kära syster ute i stallet, jag red och hon mockade. Bra deal!
På kvällen kom våra kära föräldrar, så vi käkade mat hemma hos Ida och Christian och tjötade skit.
Ska hem till Christians föräldrar ikväll, blir säkerligen riktigt trevligt! :)

Är skönt med en lugn helg denna veckan igen får jag lov att erkänna.. känner att man behöver det.. speciellt när man jobbar dagen efter!

Däremot nästa vecka, då blir det fart i skogen igen!

Näe, ska försöka hitta på något vettigt att sysselsätta mig med fram tills det är dags att dra!



Dagens plus (+):
Att ha bil

Dagens minus (-):
Jävla spam på facebook




//Kolsyrepatron

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0