Hel teckning

Lite jobbigt att det är så mörkt ute så tidigt, hade tänkt fixa lite grejer nu när man har tid, men eftersom det känns som att klockan typ är åtta när hon är fyra, har man ingen lust. Får nog göra det när det är ljust istället!
Måste boka tvättid, inget kul alls. Har dragit mig för att göra det alldeles för länge, så nu är det så illa tvunget!

Igår då.. jävla irriterande buss. Var ute i stallet, lite småsjuk sådär missade precis den vid halv 4, fixade lite andra saker och gick ner och ställde mig, står där klar att åka med lampa och reflex, har hört att det kan vara en bra grej när det är mörkt. Ser bussen komma, lyser med lampan och har reflexen i högsta hugg, och jäveln bara åker förbi. Bra att man är uppmärksam om man ska vara busschaufför. Nope, tydligen inte! Jävligt irriterande om jag får säga det själv. Fick tag i Christian som kom och hämtade mig sen som tur var, så himla gulligt gjort av honom i alla fall!

Så slutsatsen är:
Att stå ute i ösregn i en och en halv timme, en buss som svischar förbi och en dyngsur och skitförbannad Kristin är ingen bra kombination!

Gick och la mig och sov tjugo över sju också, var så jävulskt skönt kan jag lova!

Har varit i skolan hela dagen idag, fixat med grupparbetet, som känns väldigt för stort. Satt i typ tre timmar och fick ihop 2 sidor, bra jobbat! Eller njaa...

Ska ut till stallet om två timmar och åka och hoppträna, känner att det ska bli jävligt kul och framförallt skönt att göra något vettigt för en gångs skull!

I morgon ska jag och Cissi åka ut till landet för en helhelg med hennes mor och far. Ska bli riktigt skönt med en lugn helg, känner att jag behöver det efter allt som hänt dom senaste månaderna!

Näe, ska ska sluta tramsa omkring!
Ha det underbart! Hej hopp!

//Trasig teckning

Kommentarer
Postat av: hanna

skönt att höra kristin! Jo det är bra med mig, lite väl mycket med skolan av och till bara, lite många tentor på schemat, så jag längtar väl till jullovet även fast jag vill att det ska drööööja länge så jag hinner allt :) Har förresten inte lyckats knåpa ihop något brev än heller men det kommer, kanske ska ta mig i kragen i helgen :) jag vill ju veta vad som händer i ditt liv,såg att du skulle flytta, vart i ryd? Kramar

2009-11-19 @ 18:22:50
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0