Knassel

Idag har nog varit något utav dom mest udda dagarna jag upplevt!

Vaknar och är superglad, utan någon anledning alls och resten av dagen går onkring med typ ett halvflin på läpparna. Som sagt, helt utan anledning. helt sjukt, men jävligt kul!

Var ute en sväng i stallet på morgonen också, brukar hata åka den trökiga vägen ut, men idag gick det som ett smäck. Kan bero på att jag är glad, vad vet jag?

Riktigt gött med en tidig morgontur var det i alla fall! Underbart skönt när det är lite halvruggigt ute.

Drog till skolan och hängde i Key med Cissi ett tag, himla gött att bara kunna ta de lugnt, må toppenprimaunderbart och sen dra hem igen. Med bil!

Va ute en sväng på Tornby också, himla najs. Köpte mat.. härligt när man går i affärer och inte har pengar. Då blir det till att spara!!

Helt underbart att vara glad! Fan jag älskart!

//Oxfläsk

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0