kråknäsa

Hallå yxskaft!

Hade precis min intervju, gick typ kasst! Haha är sämst på att svara bra.. men aja sak samma.. that's it, ingen idé att älta skiten! Tänker inte gräva ner mig i ett dike bara för att man inte kan prata.. nej nej.. nu ska vi flyyyyga!

Ska på hoppträning med Jippi om typ 45 min, ska bli spännande, speciellt eftersom jag inte hoppat på hästen förut.. men men, det ska nog går bra... förhoppningsvis..
Annars trillar jag av rätt in i ett hinder eller ngt.. så aja.. det löser sig..

Har haft heldag i skolan idag också, skitkul.. eller nja.. fast min nya grupp verkar riktigt trevlig.. så får hoppas på att fortsätter kännas så sen också! Ska dock läsa en jävla massa text tills i morrn, jobbigt eftersom jag inte lär vara hemma förrän elva.. blir till att plugga hela natten.. Yes!

jag gillar fet stil har jag kommit på, det är rätt kul att skriva vissa saker i fett!
Blir en annan nyans av orden..

Näe, ska sluta flumma omkring här nu!
Ha det najsnajs!

//Lampfot

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0