plåster

Hejhopp smartskalle!
Får erkänna att jag inte är bland de smartaste som  funnits på denna jord direkt, men jaa.. vi får väl se hur saker leder sig till slut. Kanske kan det bli något att ha till slut ändå.

Skulle ju köat till Legotrippen i morses , men vi somnade hos Cissi istället och sov bort hela köningen. Såg det som ett tecken och drar till Hg på lördag istället, kanske kan vara en bra grej eftersom vi har faddertack. Ska bli jävulskt kul får jag säga! Hehe

Jaa annars då? Joo ska tydligen hoppträna med Jippi på torsdag, en bra grej eftersom jag tydligen ska på centimeterhoppning på måndag.. kommer väl åka av efter första hindret men aja.. det ska bli jävligt kul i vilket fall som helst! :D

Näe, kanske borde gå och gräva ner mig i soffan under en filt och varm choklad..
Ha det gött!!

//Smörpaket

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0