plump

Idag är det Måndag!

Som att folk inte redan visste det? Aja men nu vet ni en extra gång!
Dock är denna måndagen snart över men då blir det tisdag.. och på tisdagar.. jaa dåå..
händer inte ett skit!

Näe, kanske borde skriva något vettigt? Men tänker samtidigt, Varför? vore rätt tråkigt om jag ska vara ärlig!
Är inte på superhumör, tror jag går på något konstigt frö av av något slag, det eller så lider jag av sömnbrist. I alla fall, kanske ska berätta om hoppningen?

Jo det var en gång en liten kråka som skulle ut och åka..
nej men ärligt talat, gick skitbra faktiskt! var riktigt kul och dubbelnolla i båda klasserna! Så himla underbart! :D
Var och mös hos Cissi med henne och Elin förut, var mysmys.. måste dock börja bli nyttig känner jag, har blivit lite allt för mycket mysiga myskvällar med godis och hela köret på sista tiden.. dags för frukt? Yeeep!

Näe nu ska jag nog dra mig mot kojs, börjar bli lite för trött för mitt eget bästa!
Kanske en kik på dagen?

-----
---
-

 



//Myrstack

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0