skohorn

Har en lokaflaska mitt framför ögonen och blir fruktansvärt sugen på bubblorna där i..
dock är den tom, så ska jag ha något är jag tvungen att gå till Ica, ett minus för ekonomin samt onödigt med frisk luft!

I alla fall, en ny vecka har tagit sin början!

Skulle ju som sagt köa med Elin till luciakraballen på lördag, men biljetterna tog slut och vi fick inga.. så på lördag blir det rajb på annat ställe istället!

Har haft en heldag i skolan, från tio till fyra, rätt länge om man går lärarprogrammet så att säga!
Började med den muntliga kommunikationen idag, är förhoppningsvis en aningens bättre än den visuella, en förhoppning kan man ju ha i alla fall!

Leker duktig för tillfället och har satt igång ett par maskiner med tvätt, behövdes kan jag lova! Ska börja städa också, så att man utnyttjar morgondagen till studier.. en bra grej har jag hört!
Ska iväg till Green i kväll för pepparkaksbak med lite folk, ska bli riktigt najs får man hoppas! Gott om inte annat!



Dagens plus (+):
Ta ansvar och leka duktig

Dagens minus (-):
Inte hitta cykelljusen i förrådet



Näe, ska fortsätta leken nu!
Ha det underbart!

//Nyckelknippa

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0