soffkant

Idag är det Måndag igen..
det har gått en vecka sedan förra måndagen, alltså sju dagar för att vara exakt..
Tänkte bara att någon kanske var intresserad?

I alla fall.. har vartit riktigt duktig idag, var i skolan och hade introduktion på nya kursen; Visuell kommunikation. Kändes som en väldig flummig grej och har råkat ut för en ännu flummigare lärare.. så jaa.. det väntas och se hur detta går...

Drog en promenad till resecentrum för att hämta Elins cykel, åkte hem till mig, hängde en stund, drog till Henne, mötte upp Cissi och drog till campushallen för lite gymmande. Snacka om att jag är oerhört stolt över min dag, ett nytt liv har tagit sin början.. kanske vaknade jag som en ny människa ändå!?

Hoppade upp på den oerhört trevliga cykeln, åkte till coop för att inhandla lite varor, hoppade av cykeln vid ett rödljus, trampade snett och stuklade foten. Gjorde ont som faan!
Får hoppas på att den är bra typ snart!

Fixade fläskfilé med sallad och avokado, al á Elin och Kristin.
Så jävla gott!

Sitter nu här och myser framför Helens små underverk med mina underbara vännor och en stor kopp te!
Myspys :)

//Balettsko

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0