mittcentrerat

Hej hopp.. Helg igen och gött som faan!!

Var så jävla bra på bowlingen igår, jag som brukar ha ett snitt på typ 52 per serie, gjorde en jävla upptrappning och fick typ 85! Helt sjukt, speciellt med tanke på hur jävla seriös man är- NOT! Men är man bäst så är man!
Kom typ trea totalt och slog alla killar utom Green, så jaa! Jag säger då bara det, FAN VA GÖTT!!!

Efterfest hos mig efteråt, var jävligt kul. Våga eller sup är en riktigt rolig grej, speciellt när man får lov att vara lite elak! Kuuuul!!!!
Fick kvar en däckad Burman på soffan, som smet ut tjugo över fem i morses, tyst som en mus. Funderade på att fråga om han kunde vara lite tystare, hade vart rätt kul! Men jag orkade inte! Haha
Föreläsning vid tio, fick dra upp Emma ur sängen, människan var fortfarande full, lite spännande.. men det gick. Drog typ efter halva dock, inte någon särskilt givande grej.

Ska dra ut en sväng till stallet, jävligt irriterande att bussarna typ aldrig går, måste vänta till två för att åka ut. Ska dock bara longera en stund, så det kommer inte ta någon lång tid.
Mys hos Emma och hennes folks ikväll, ska bli riktigt trevligt, Idol och grejer! Ska dock gå och lägga mig tidigt, så man orkar upp tidigt till jobbet i morrn! Men riktigt gött med lugn helg för en gångs skull, har inte haft det sedan skolan började, så det är väl dags!

Näe, ska nog fixa lite så det ser någorlunda acceptabelt ut!
Ha det gött


//Lösögonfrans

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0