produkt

JAG ÄR KLAR MED TENTAN, TRALALALALALAAAAA!!

Eller typ i alla fall.. har bara att korta ner typ 2500 tecken sisådär och gå igenom skiten.. men texten är ialla fall helt klar! Så jävla underbart! Så nu har jag tagit time- off, käkar vindruvor och har allmänt tråkigt!

Ska ut till stallet med min systeryster om en timme, så då får man ngt å göra i alla fall.. ska bli najs

I morrn kommer underbara Agnes!!! Helt underbart!!

Har kommit fram till att hösten är en utav dom tråkigaste årstiderna ever! Det är bara mörkt, regn och slask.. Blää!!

Just de, Beer Pong på Gasquen igår, var riktigt trevligt, inte skitmycket folk direkt men äsch fan.. skulle dra till Hg och låtsas vi var indier på kvällen, mellanfest hos Elin.. men kom aldrig dit, Lisa fick ett anfall och var tvungen att åka till akuten, riktigt hemskt att inte veta vad man kunde göra! Jag och Cissi drog hem till henne och drack te när ambulansen kom och Elin hängde med Lisa.. Nej usch.. riktigt hemskt!

//Kamerasladd

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D hej ville titta in :)

2009-10-22 @ 13:16:03
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad duktigt av dig med tentan! Önskar jag hade mer disciplin till att plugga inför min :/ Hörru förresten, jag skulle vilja ha din adress om det går bra så jag kan skicka ett privat brev och fråga ut dig om allt :) kram

2009-10-22 @ 14:42:06
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0