Sifferkombination

Lalalalalaaaaaaaaa
För det är Fredag idaaaaag!!

Jahaajaa! Så var ännu en vecka dragen över kanten, det gick som en insmörd snöboll med massa göjs i!
Alltså mjukt, rullande och en aningen sticksigt!

Onsdag var en jobbig dag, första dubbelföreläsningen för året, gick dock rätt smort!
Genomgång av examinationsuppgiften, stod typ det som redan stod i blockboken, kändes rätt onödigt att gå på, Yes! Fick sedan se ur man skulle analysera skiten, var rätt intressant, gav en bredare blick om inte annat.
Dags att bli seriös? Skulle tro det!

Torsdag, alltså med andra ord igår! Första dagen på mitt seriösa liv, planerade in att plugga en jävla massa.. MEN.. Gissa om Kristin gjorde det? Nääe.. inte ett dugg! Sket sig redan på första dagen, jaa men aja.. får ta tag i livet någon annan dag!
Istället blev det en morgontur ut till stallet, var nära på att frontalkrocka med en hjort på vägen, det jävla djuret hoppade ut mitt framför bilen och jag fick ställa mig på bromsen blidligt talat. Chock? Javisst!

Kom hem, drog ner på stan med Emma en stund, kom hem, drog och hämtade Ida på jobbet, drog direkt ut till stallet eftersom veterinären skulle komma. Fick vänta där i typ en halvtimme innan han kom. Kallt? Yep!
Åkte hem och hämtade Christian och drog sedan till Finnspång och Emilie, Niklas och lilla Wilma, som var så jävulskt söt så det finns inte! Shit, knappt sett något gulligare bebis. Skulle dock aldrig skaffa någon själv, äta, skita och sova, typ det enda dom gör! Njaa, kanske inte min högsta prioritet i nuläget.

Kom hem vid kvart i tio, kom precis innanför dörren så kommer Cissi och vi bakar kladdkaka. Så jävla enkelt men så jävla gott! Green och Petter kom över en sväng och skitpratade också.
Trevlig kväll? Oh Yes!

Kvällen är inte bestämt om det blir ta det lugnt med vit helg, eller utgång. Borde verkligen ta det lugnt som sagt, men känner jag mig själv rätt kommer man bli jävligt sugen.. men men, det återstår att se!

Näe, nu ska vi dra ut till Tornby en sväng, ha det göttgötteligöttgött!

//Lingonapa


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0