snedsträck

Dum-Regel nummer 1
Cykla tre i bredd

Dum-Regel nummer 2

Cykla tre i bredd, åk kvar på samma ställe när det kommer mötandes

Dum-Regel nummer 3
Skit i om den mötandes är tvungen att åka rakt in i busken, slår sig och får allmänt ont, utan fortsätt bara rakt fram vettja!
-----------------------------------------------

Dum-Regler är till för att brytas, det vill säga, att inte följas. För följer man dom får man en förjävla surkärring vid namn Kristin efter sig kan jag lova!

Jaa annars har det typ inte hänt vidare mycket idag, åkte in till skolan vid tio för att plugga med gruppen, satt till elva då vi kom fram till att vi inte kunde uträtta vidare mycket, så jag gick ner till Ellen, satte mig med en kaffe och började läsa i lite böcker istället.
Träffade på en liten Cissi, satt och snalade med henne en stund, hon gick iväg, fortsatte med mitt läsande, började bli sms:terroriserad av några nötter. Cissi kom tillbaka, nötterna fortsatte.. jaa rätt kul kan det vara att terra folk som sagt.. I alla fall om det är dom nötterna man terrar!

Åkte och fixade hennes cykel direkt efter skolan, det vill säga lämnade in den i cykelaffärn.. åkte hem till henne och fixade käk, underbar kycklingsallad och vitlöksbröd, MUMS!
Fortsatte vårt terroriserande på facebook.. kan verkligen lysa upp en dunkel dag det där, bara man väljer rätt folk!

Näe, borde kanske gå och lägga mig.. Fast när jag tänker efter, kanske inte

Ha det fint

//Pappersremsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vaaa var de några som iten ville flytta sig när du kom cyklandes:O fyfan för sånna haha jag hade cyklat rakt fram o tvingat ner dom muhahahah ^^

2009-10-07 @ 10:40:12
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0