Tillbakapil

Hejsan! Vad trevligt att se dig igen, det var inte igår! Jag har en massa saker att berätta, ja kom närmre, jag är inte så farlig som jag ser ut, ja kom då, så du ser ordentligt. Skärmen är inte så farlig, närmare, närmare..
Muhahaha där fick jag dig allt! Du vet väl att näsmärken på en dataskärm inte är bra för miljön?

Torsdag torsdag, underbara torsdag. Klockan är nio typ noll två, sitter i Key och ska plugga.. vilket går sisådär! Inte bra att ha en dator till hands när man borde göra andra grejer, nichtpicht!

Ska tilläggas att jag är bäst på biljard, vinner över alla andra, och inte var det Petters förtjänst överhuvudtaget! Det var ju jag som fick i bollarna! Ja den svarta, i slutet. Inte som Emmas taktik, skjut i den svarta som typ nummer tre, så motståndarlaget vinner en enkel vinst! Nej, jag tar den sist, så enkelt är det!

Har bott i Linkan i ett år, känns som typ en skokartong redan, men året har gått snabbt! Kul kul!
Cissi är nu nitton, ett år närmre tjugo, grattis (för fjärde gången, dock nu för sent!)

Har vart riktigt duktig och pluggat en massa, vart i skolan varje dag denna vecka och läst böcker och fixat med grupparbetet. Nästan klara med det, så skönt!

Busa med sötisMalin idag! Har inte sett människan sedan nollningen, ska bli riktigt kul!!!

Fest i morrn, Cissis födelsedagskalajs, ska bli riktigt najs!

Sjöslaget på söndag, finns inget att tillägga, it is what it is!! Och it is ska bli jävulskt intressant!!

//Fönsterstång


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha krash bom bom paoooow haboooom iiiiiiiihhh swish ;)

2009-10-08 @ 09:14:37
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0