tomtar och troll

Okej, Idag har varit en allmänt speciell dag.. vaknar av en allmänt konstig dröm, som i princip handlar om att jag blir jagad av tomtar och troll i skogen.. och något spöke här och där. Nej det är inga metaforer, kanske lite förvirrande, men jag är seriöst konstig, jag vet!

Som sagt, vaknade helsnurrig i huvudet, fixade det sista med hemtentan, känns inte helt hundra, men vet inte riktigt vad jag kan göra bättre, så det fick vara klart. Ingen idé att oroa sig förrän resultatet kommer, får ta ställning till vad som händer då!

Hade hand om Sasha, så var ute och gick med henne en sväng, för jävlig att ha i koppel, känner mig som världens elakaste människa när jag går med henne.. men what to do liksom?

Kom hem och Cissi kom förbi en sväng, drog ner på stan och köpte slut dom sista slantarna innan csn! I morrn är man back on track! Kom hem, satte oss och fikade upp alla kalorier vi köpte med oss på vägen, tur att vi gick ner så att man inte för allt för dåligt samvete i alla fall.

Satt och myste ett tag, sedan kom äntligen sötis Agnes, fixade käk, tjötade och kollade på film! En riktigt mysig kväll!

I morrn blir Hg och tentainlämning. Har skickat den till urkund, så nu jävlar är den helt klar! Såå gött som sagt!

Näe, ska kanske dra mig mot kojs och hoppas det inte blir tomtar och troll i natt också!

Ha det underbart!

// Trasselsax

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0