Blomkruka

Hej hopp! Smarta Kristin i farten igen! Fick för mig att baka en kaka och tänkte att jag under tiden som den var i ugnen, skulle sätta på en film. Sagt och gjort gjorde jag det.. sedan typ 1,5 h senare börjar jag känna att det börjar lukta skumt i lägenheten.. vad fan är det?? Sen kommer jag på KAKAN! Bränd som fan, så den försvann till papperskorgen, damn jag som var så sugen!!
Nej, jag har aldrig påstått att jag är smart!


Första Vfu:n då, var riktigt givande får jag säga! Vi fick ingen specifik handledare utan får gå runt lite som vi själva vill, gå in på vilket program som helst och vara med på vilken lektion vi vill! Var inne på en svenskalektion för el- ettor. Var riktigt intressant! Ska bli kul att se hur resten av dessa två veckor blir! Får hoppas de blir lika givande!

Ska ut och gå med Emma snart, jävlar vad duktig jag är! Var ju ute en sväng med Anna igår också, plus att jag cyklade fram och tillbaka till Malmslätt också.. så jävla gött!!

//Pannben

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0