blubblubb

Helt sjukt att jag i Söndags inte ens såg fram emot vfu:n, vad fan skulle vi göra där ute liksom? Men nu har det gått upp ett ljus för lille Kris! Pling! Helt underbart! Jag och Charlotta var inne i en matteklass idag, och jag bara kände, detta ska jag göra, är så fruktansvärt trött på den där jävla pedagogiken, jävligt irriterande att man inte kan tillgodoräkna sig det vi läste i våras, men som sagt, man har det ju betydligt enklare förhoppningsvis:S men i alla fall, mattenlektionen fick mig att verkligen se fram emot nästa år när inriktningarna börjar.
Ska bli så jävulskt kul! :D


Eftermiddagen blev till att hänga med min kära syster och Jippi ut till Ekänäs och lite terränghoppning. Var riktigt trevligt! Jag satt och tog kort på gräs och hon hoppade, Najs Deal! :D

Och nu är det Idooooool!!!

Ha det bäst!

//Dumleklubba

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0