dudå?

Idag har varit en väldigt spännande dag.. Började dagen med en Matte B lektion.. var riktigt kul, fick räkna lite, vilket man otroligt nog kom ihåg! Var ju som sagt ett antal år sedan.. Fick mig bara att längta ännu mer efter nästa år! Ååh, älskar att ha vfu och känna att det ger något. Det tråkiga är ju att det känns som om allt annat kan kvitta.. men får hoppas det blir bättre när vi byter skola på tisdag!
Satt med två andra på lektionen och fick ett väldigt spydigt påstående mot mig och den ena av de andra.. av den sista.. lite spännande att folk kan vara så dryga.. men men.. det är deras liv!

Stressade som fan efter vfu:n, åkte pendeln tillbaka till Linkan, tog en buss till Ryd för att hämta cykeln, pinnade på som fan hem, bytte om, pinnade vidare mot resecentrum. Satte mig på åtvidbussen för färd mot stallet.. Rätt gött att vara tvungen att slappna av då bussen typ tar 35 minuter. Jävligt irriterande.. men som sagt, blev lite lugnare i alla fall.. Var riktigt härligt att komma ut och rida efter en sådan dag.. Så himla avkopplande.
Hade tänkt ta bussen hem igen men så ringde min käre svåger (haha låter gammalt Christian!), så han kom och hämtade mig! Så himla snäll är han :)

Åkte hem, duschade och tog det lugnt i typ tio minuter. Gick för att möta Emma, köpte godis och drog hem.. Sen blev det idol för hela slanten! Sååååå kul! Älskart otroligt!! Som sagt, Idolhöst är något speciellt alltså! Bara väntar på att bonde söker fru startar.. ska bli riktigt najs..

Näee nu ska vi mysa vidare!
Ha det underbart!

//Gummisnodd

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0