Hej hopp galopp!

Fan veckorna bara dänger förbi, snart fyra veckor som lärarstudent. Har gått fruktansvärt snabbt som sagt!

Idag har lilla Kriss vart i skolan och haft seminarie, fast egentligen var det mer förberedelse och grejer inför vfu:n nästa vecka! Delades in i grupper och skulle göra en intervjuguide, blev inte riktigt klara så det blir skola i morrn med! Tog min vackra hojj och pinnade med Malin ner till resecentrum (fast lämpade av henne på vägen), träffade Emma, tog en buss ut till Ikano.. köpte ett par leggins, hatar att dom hela tiden ska gå sönder, ILLA!
Gjorde "misstaget" att gå in på Ikea eftersom jag skulle ha ljus, så det blev jävligt mycket mer än vad som var tänk innan, men nu har jag fixat en lampa till skrivbordet i alla fall, ett plus!
Kom hem och satte mig vid datorn, bestämde att jag tydligen ska ha förfest innan vi drar till Irret, så det blev till att ändra om dagen, får ta svängen förbi stallet at the morning och sedan hasta hem för att hinna med att träffas i skolan vid elva. Men det är det förhoppningsvis värt! Hoppas Hoppas i alla fall!

Näe, ska nog fixa iordning lite här (aka, kolla runt på facebook en stund, men TYST!)

Ha det underbart!

//Tallkotte

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0