Hej jag heter Kristin och jag är så jävla smart!

Jaa just det. Gick upp tidigt som fan i morses för att förbereda mig inför bytet av vfu- plats. Såg fram emot att få känna mig som en lärare för en gångs skull, göra lite nytta, istället för att bara sitta längst bak och studera ungar som typ är fyra år yngre. Tog en cykeltur till ryd för att bli upphämtad av Anna, åkte till Mjölby och blev avsläppta utanför skolan. Kommer in och ska precis börja prata med rektorn, när denna säger, har ni lämnat polisutdraget?
FAAAAAN!!!!
Ja för det låg ju hemma i skrivbordet. Älskar att vara så smart alltså.. såå istället fick det bli Pendeln tillbaka till Linkan, en buss till ryd för att hämta cykeln och en cykeltur hem till lägenheten igen.
Jahaja.. så hade denna dagen börjat!
Lite spännande att denna dagen för ett år sedan var dagen jag sa till AM att jag bestämt mig för att åka hem.. Vet inte riktigt men det känns som om allt kommer tillbaka för tillfället, eller så kanske det är för att det är prick ett år sedan, något udda! Vill hoppa fram några månader i tiden, hade inte vart helt fel!

Ska ner en sväng till stan med Emma när hon slutat, käka lite lunch och förhoppningsvis shoppa någon ny tröja eller så.. Ikväll blir det  någon korridorsfest med Emma och Emelie, ska bli jävligt kul att se vad det är för folk där! Lära känna lite nytt förhoppningsvis! Ska bli riktigt trevligt!

Hej hopp, ha de toppen!

//Gåslever

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0