Idag är det söndag

Jag tror jag har massor att göra, fast vill egentligen inte, så jag glömmer bort det
FAAN!

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag (efter efterfest och en liten lus)
Massor disk att fixa (orka diska när man aldrig är hemma)
En överfull tvättkorg (onödigt innan det är kris)
Borde plugga (typ läsa femhundrasjuttioelva böcker)
Borde sova (har sovit sammanlagt 5 timmar under hela helgen)

Musik, skurborste och skurhink next!
Sen drar det av mot Cissi för filmkväll, ska bli riktigt trevligt. Kommer typ somna efter fem minuter, men det får det vara värt! Cykla eller buss??

Just det, en gårdag också... Var riktigt jävla kul får jag faktiskt erkänna. Började som sagt med att jobba, rätt jobbigt eftersom jag typ sovit två timmar, klarade igenom dagen i alla fall. Tog min vackra däckraket och trampade bort mot ryd för lite Volleyboll. Var riktigt kul (Tror förresten jag skrev detta i förra inlägget, så jag hoppar det). Käkade kebab med Emma och Masken efteråt. Så jävla gött!!

Skyndade hem, duschade och fixade iordning oss inför kvällen, tog en buss tillbaka till Ryd (Ja, typ allt handlar om ryd som medelpunkt i denna lilla värld vi lever i). Förfest hos Green, var riktigt kul!
Drog till Hg, träffade en massa folk, tjöta, drack öl och dansade. Helt sjukt kul! Drog på efterfest hos Figge efteråt, var riktigt najs det med! Åkte typ hem runt fyra någonting.. och somnade direkt tyyp..
Vaknar av att David ringer och frågar vart jag är! Aoch, not good at all! NEJ! Men kom dit och klarade av dagen i alla fall, tur att det var på en söndag så att säga!
Åkte hem efter jobbet, hittade en lus i min säng (även kallad Emma), som förflyttat sig genom alla klädhögar från soffan. Såg jävligt gött ut, kände mig inte trött alls! HOST!

Åkte med henne, hennes bror och far till valla och spelade lite minigolf, förlorade rätt rejält, precis som vanligt. Har inte riktigt kommit fram till vad som är min grej än.
Eller så är grejen kanske att vara sämst!
Hum?


Har en röst som en kraxande kråka och är inte riktigt klar i skallen heller för den delen, om någon skulle vara intresserad av det!

Näe, nu blir det städ städ städ.. och jävligt go peppmusik! Oh Yes!


 

//Kexchoklad


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj någon har mycket at stå i;)

2009-09-20 @ 16:37:40
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0