Lingonpaj

Onsdag, rätt gött att hälfen av veckan har gått i alla fall! Var som sagt sektionspub igår, var där runt halv sju, hade riktigt trevligt. Förlorade rätt rejält på musikquizet men what the heck, huvudsaken är att det var jävligt kul i alla fall! Tänkte dra ut till [Hg] på kvällen men när vi kommit fram dit var kön megalång, så vi drog hem till Jockes kompis Emil och hade efterfest istället. Var riktigt najs :D

Har vart vaken sedan tjugo i sju eftersom jag glömde av att jag var hundvakt, smart Kristin! Men det ordnade sig och Sasah slapp vara ensam allt för länge!
Har gjort klart kursuppgiften också, blev kass som fan, men får hoppas det går bra ändå!
Ska dra ut till stallet om en stund tänkte jag, har egentligen föreläsning också men tror jag hoppar den, verkar inte vara något allt för seriöst i vilket fall som helst!

Näe, ska fixa lite käk nu tror jag!
Ha det gött!! Bilder från igår;







//Lingonskog

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0