Och kossan den sa heeeej!

Idol har börjat
Hej, du är min Idol
Jag tror jag har fått iordning på tv:n

NAJS! Tagga tagga inför ikväll, förfest innan förfesten, förfest och sen kravall.. ska bli rejält kul!
Har hastat som fan redan sen tidigt, gick upp vid 7 (kors i taket), skjutsade Ida till jobbet, tog pofen och sasha ut till stallet, var nära på en krock eftersom en idiot till bilist fick för sig att köra om i en skymd kurva, jag på ena sidan vägen, han på andra.. tvärbroms.. PUCKO!
Var ute och red, hade nästan glömt av hur härligt det är att vara ute på en tidig skogstur.. UNDERBART!
Kom hem, slängde mig i duschen, drog till skolan, fixade klart intervjuguiden typ, Miad skulle skriva ihop och sedan skicka ut till oss andra. Skönt att någon tar på sig saken! :)
Verkar btw vara en riktigt härlig grupp, väldigt trevliga människor! Har planerat klassfest fredag vecka 40, ska bli jävligt kul! :D
Näe, ska nog fixa lite innan folket kommer, så de ser någorlunda acceptabelt ut i alla fall!

Ha det kalas!

//Ploppgummi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gåre med allt?:)

2009-09-11 @ 23:00:38
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

2009-09-11 @ 23:03:53
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0