Rubriken glömmer jag jämt!

Hejhopp tjolahopp! Onsdag igeeeen!!!
Fan va gött, det betyder att det bara är en dag till fredag ojojoj!! Är dock tvungen att plugga som en gnu men ändå, det är HELG!!! Yesss!!!!

Bytte ju skola till högstadiet idag också, lite sjukt men på något konstigt sätt kan jag faktiskt kunna tänka mig att jobba där med.. vet inte riktigt hur det gick till.. men kanske det ändrar sig till fredag.. Vi får se helt enkelt!
Var ute i stallet precis också, helt underbart.. Kom fram till att oavsett hur jävla mycket jag klagar så trivs jag faktiskt med mitt nuvarande liv. Allt är helt underbart och jag är glad!! okeej jag låter som en tönt, men inse fakta, det är vad jag är!! Muhahaha

Ska iväg och bowla med mina underbara brudsar snart också! Ska bli jävligt kul!! Ska satsa på bottennappet, det blir mycket roligare på så vis! Haha

Ha det underbart!!

/Grisfot

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0