so far so long

Tjhit, kom precis på att det var för prick ett år sedan (och nästan på minuten) jag kom tillbaka till Sverige. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Just vid det tillfället var man så lättad att få gå på svensk mark, vara med människor som faktiskt tycker om en. Man hade verkligen ingen koll på hur framtiden skulle se ut. Rätt roligt att se hur året artat sig, inte direkt som förväntad som sagt! Näe, men nu ska vi faktiskt inte tänka mer på det!

Har gått och blivit sjuk, ASKUL! Inte.. speciellt eftersom jag missade Vfu:n idag också. Känns rätt B.
Lite tråkigt att man typ missat allt på låg/mellanstadiet eftersom jag var en klant i fredags. Inte för att det kanske gett så mycket att vara där men ändå, leka med barn är alltid kul:D
Är tvungen att sticka ut en sväng till stallet också, så får väl göra det. Lite jobbigt eftersom jag knappt orkar göra någonting. Klaga och tycka synd om mig själv, Oh yes!

Näe ska sluta terroisera er lite granna, hade en riktigt mysig kväll med Emma och Cissi igår också.
Helt underbara människor! :)

//Kråkkrax

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0