Tagg

Bluppblupp.. så var halva helgen gjord! Så gött.. eller jaa.. i alla fall utifrån jobbperspektiv sett.. Jobbat lördag, alltså bara i morrn kvar SÅ GÖTT!! Jaa sen är det ju 2 veckor kvar till nästa gång, but shit the same! Ikväll ska jag supa! Om jag ska, ATT jag ska!! Tagga Tagga!
Fest hos en kompis till Emelie igår, skulle dratt på korridorsfest men blev NH istället, träffade lite folk och slutade med en liten liten  efterfest at my place.. Jaa trevligt var det i alla fall!! Spelade velleyboll med grabsen förut också, var riktigt najs, fast jag suger som fan.. men huvudsaken är ju att ha kul (okej jag hoppas att ingen av dom läser detta, för det är typ dödligt allvar eller något liknade för vissa.. KILLAR!) haha
Näe nu ska här taggas! TAGGA!!

//Morotsplubb

Kommentarer
Postat av: detdu

VI SPELAR ALLTID FÖR ATT VINNA FFS!

2009-09-20 @ 21:44:22



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0