tankar

Tror fan jag drabbats av förföljelsemani på senaste tiden. Kom precis hem från att ha först kollat fotboll och sedan Idol, gick av bussen och fick för mig att det var en snubbe som följde efter mig. Fick världens panik även fast jag visste att det typ bara var 20 meter kvar att gå. Helt sjukt att man bara får för sig sådana saker, undra vad det kan bero på?

Något jag även tänkt mycket på är alla knäppa saker jag fått för mig att göra den senaste tiden, saker jag i vanliga fall aldrig skulle göra. Vet inte riktigt vad som hänt, kanske dags att bli normal igen?

En tredje sak, vilket jag däremot tror är en liten form av terapi, är att jag börjat läsa i USA- boken. För varje dag läser jag dagen för ett år sedan. Ironiskt nog var prick ett år sedan dagen då allt började gå åt helvete, samma dag som jag fick ordning på datorn och äntligen kunde höra av mig till omvärlden. Ödets ironi att samma dator krashar prick ett år senare? Vet inte riktigt men känns inte helt okej!

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0