Oh My..!

Alltså jag får nog lov att erkänna att jag vart väldigt aktiv på den här fronten den senaste tiden, undrar vad det kan bero på? För mycket fritid kanske?

I alla fall, älskart när lägenheten är ren och glänser som bara den! Då trivs man som fisken i vattnet, synd bara att man inte är riktigt lika duktig varje dag! Tror det var typ tre veckor sedan jag städade sist (fast skulle man prata med mor min hade hon tyckt det var ett under!) Men jaa.. jag har faktiskt skött mig rätt bra sedan jag flyttade hit (till min egna, inte när jag bodde i Idas alltså!) Så en stor eloge till lilla moi!

I alla fall nu när lägenheten är ren passade jag på att tvätta min överfulla tvättkorg med alla handdukar fulla av chokladsås av någon konstig anledning..?? DET och att jag faktiskt gick till skolan (och JA, jag lämnade in uppgiften!), dock kändes skolan rätt onödig, då de snackade om klass vilket jag läste i våras.. fast det är rätt gött att kunna typ allt redan.. får se till att inte slappna av för mycket bara! Så hädanefter ska jag gå på varenda föreläsning och seminarium vi har! Och hör så!

Hepp.. kanske ska uppdatera med lite bilder från övriga nolle-p också, har fått dem av Tanya, så det är inte mina egna!









Gokväll!

//Yxskaft

Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktig du är som städer så mkt o allt, du fär gärna komma hit o peppa mig lite till att oxå börja;) hur går skolan då?:)

2009-09-02 @ 10:09:36
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0